Höstkonferensen 2020
2020 arrangerar Värme- och kraftföreningen en digital upplaga av Värme- och kraftkonferensen med Skadegruppens temadag – med tillhörande leverantörsutställning, den 5 november. Det är gratis att delta i konferenserna som arrangeras under ett gemensamt paraply där du själv kan planera vilka föreläsningar du vill se från både värme- och kraftkonferensen och skadegruppens temadag. Du kan också se vilka andra som deltar på konferensen, chatta, ha videosamtal eller boka in möten längre fram. I vår digitala leverantörsutställning kan du se leverantörernas presentationsmaterial och även här chatta, ha videosamtal eller boka in möten.
SKADEGRUPPENS TEMADAG 2020
Den 5 november arrangerar Värme- och Kraftföreningen en digital upplaga av Värme- & kraftkonferensen med Skadegruppens temadag, med en digital leverantörsutställning! Konferensen riktar sig till personer som arbetar i energisektorn samt inom skogs- och processindustri.
Vad får du som leverantör ut av att ställa ut på vår digitala konferens?
Naturligtvis erbjuder inte en digital konferens de möjligheter till det personliga mötet vi är vana vid. Men vi är övertygade om att med det system vi valt för höstens konferens finns goda möjligheter för dig som leverantör att möta och skapa kontakt med potentiella kunder. Som utställare på Värme- & kraftkonferensen med Skadegruppens temadag 2020 får du
• ditt företags logga presenterad i det välkomstmail som skickas ut till alla konferensdeltagare och på konferensenssystemets startsida.
• en monter som utgörs av en sida i det digitala konferenssystemet där ni själva väljer vilken information ni vill visa för deltagarna,
• möjlighet till kontakt med konferensdeltagare via chatt eller videosamtal och att boka in möten längre fram
• möjlighet att hålla ett webinarium – där ni även får kontaktuppgifter till de konferensdeltagare som valt att delta i just ert seminarium.
Vad kostar det?
Eftersom vi nu testar ett nytt koncept med digital konferens vill vi att så många som möjligt, av både deltagare och leverantörer ska kunna vara med. Därför tar vi endast ut en avgift om 2000 kronor av dig som leverantör.
Låter det intressant?
Tveka inte att höra av dig till oss på vok@afconsult.com eller ringa 010-505 35 21.